Kupującemu zalecamy przed przyjęciem przesyłki sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona. W przypadku widocznego zewnętrznego uszkodzenia (rozerwania opakowania, deformacji i innych rozległych uszkodzeń) zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki. Masz prawo do nie przyjęcia towaru, jeśli jest widoczne uszkodzenie mechaniczne najwyraźniej spowodowane transportem lub jeżeli towar jest niekompletny lub zmieniony.
W przypadku zgłoszenia reklamacji, wysłij e-mail na adres: mikrowagi@jadotrade.com lub kontaktuj nas za pośrednictwem formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej: Nasz personel następnie rozpatrzy wniosek lub zażąda dodatkowych informacji lub zdjęć. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, prosimy o przesłanie reklamowanego towaru.
Towar do reklamacji musi byc porządnie zapakowany i musi zawierać: reklamowany towar wlącznie wszystkich akcesorii, podręczników i nośników instalacyjnych, kopie dowódu dostawy lub faktury, opis wady i kontaktowe dane kupującego - adres, numer telefonu, e-mail. Towar przesyłaj jak przesyłka paczką, lub przesyłką poleconą. Przy przesyłaniu za pobraniem nie będzie przesyłka pobrana. Towar do reklamacji powinien być czysty i mechanicznie nie uszkodzony. Kupujący zobowiązany jest do wysłania towaru w takim opakowaniu by uniknąć mechanicznych uśkodzeń podczas tranportu. W razie uszkodzenia podzcas transportu towaru w reklamacji, uszkodzony towar nie podlega naprawie gwarancyjnej.
Towar do reklamacji wyślij aż po naszym apelu na adres:
Packeta Poland
mikrowagi.pl
Panattoni Park Bielsko-Biała
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała
Koszty transportu reklamowanego towaru od kupującego do sprzedającego ponośi kupujący. Koszty transportu powrotnego, po reklamacji uzasadnionej ponośi sprzedający. Sprzedawca zastrzega sobie prawo przedłużenia doby reklamacji, jeżeli jest potrzeba zasłania towaru reklamowanego do producenta na czas nieokreślony potrzebny na naprawe towaru. Czas rozpatrzenia reklamacji zaczyna upływać dniem przebrania przesyłki sprzedającym. Naprawa podczas okresu gwarancji jest nieodpłatna. W przypadku wystąpienia wady w okresie gwarancyjnym, ma klient prawo do usunięcia wad. W przypadku że wada towaru jest nie do usunięcia, ma klient prawo do wymiany towaru na nowy, albo po wzajemnym porozumieniu za inny towar, inny towar po opłaceniu czy zwrocie różnicy. Po rozpatrzeniu reklamacji, jeżeli będzie reklamacja uzasadniona, nowy lub naprawiony towar wam będzie wysłany nieodpłatnie, czy w przypadku nastąpi zwrót pieniędzy.
W przypadku stwierdzenia że wada reklamowana została spowodowana przez klienta – w wyniku niewłaściwego użytkowania , niewłaściwa manipulacja / zalane płynem / i klient więdział o jej istnieniu lub mógł wiedzieć, a i tak wade złożył do reklamacji, może sprzedający żądać od klienta odszkodowanie za szkody tym spowodowane.
Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku:
- naturalnym lub nadmiernym zużyciem mechanicznym
- skażeniem wyrobu lub jego części, z powodu pominięcia konserwacji
- używaniem produktu w nieodpowiednich warunkach, jak nadmierna wilgotność, nadmiernym kurzem, zbyt wysoką lub niska temperaturą, chemicznymi lub mechanicznymi warunkami środowiska , w którym wyroby są zazwyczaj używane
- uszkodzenia produktu powstałe w wyniku zjawisk losowych np. pożar, przepięcia, zalanie, wpływem pola magnetycznego itp
- ingerencja w towar przez nieupoważnioną osobe (nieprofesionalna naprawa lub regulacja)
- przy używaniu nieprzestrzegającym instrukcje obsługi
- Uszkodzeniem mechanicznym- obicia, otarcia, przecięcia, uszkodzone nadmierną temperaturą, upadkiem, nieprawidłowym używaniem itp.
jeśli jest uszkodzona lub usunięta plomba gwarancji towaru
Gwarancja również nie obejmuje szkód spowodowanych zdarzeniami o charakterze siły wyższej, katastrofy naturalne, gwałtownego uszkodzenia, warunków atmosferzcnych, lub eksploatacji w extremalnych i nietypowych warunkach